loading...
اسپید موزیک
محمد بازدید : 85 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

فرمول های مهم ریاضیات و شیمی در Formulae Pro 3.7.2 – اندروید

Formulae Pro نرم افزاری کاربردی برای سیستم عامل محبوب اندروید می باشد که به دانشجویان و افرادی که با فرمول های ریاضی و شیمی و سایر رشته های مرتبط در ارتباط هستند کمک می نماید تا فرمول های محاسباتی به سادگی به خاطر سپرده و از آن ها جهت یادآوری استفاده نمایند. این نرم افزار نیازمند اندروید ۲٫۱ و بالاتر می باشد.

 

Formulae Pro فرمول های مهم ریاضیات و شیمی در Formulae Pro 3.7.2   اندروید

 

دانلود + ادامه مطلب
محمد بازدید : 58 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

بازی رایگان، آنلاین و استراتژیک



 

آیا تا بحال به گذشته سفر کرده اید؟ گذشته ای دور با اتفاقات فراوان و حاکمان خونخوار که دشمنانشان را به سختی مجازات می کردند و سرزمین هایشان را به نابودی می کشاندند.
ما شما را با بازی بزرگ جنگ خان ها به آن زمان ها خواهیم برد.
11 قوم و نژاد قدرتمند تاریخی در بازی حضور دارند تا شما یکی از آنها را انتخاب کنید. از روم شرقی گرفته تا قوم مغول و نژاد قدرتمند و منحصر به فرد پارس.
همه و همه در این بازی با یگان های خاص و منحصر به فرد که قادرند به روش های خود دشمن را از پای در بیاورند و قلمرو آنان را فتح کرده و فروانروایی آنان را به ویرانه تبدیل کند.
همچنین با نگارش 4.0 این بازی شما می توانید شوالیه ها و نجیب زادگان قدرتمند ساخته و قدرت خود را افزون کنید و با گرافیک مثال زدنی لحظات خوشی را سپری کرده و لذت ببرید.
حالا زمان آن است امپراطوری خود را آغاز و نام خود را در تاریخ ثبت کنید


book

محمد بازدید : 95 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

کتاب موبایل دنیای همراه نسخه اسفند ماه برای جاوا و اندروید

این بار در سایت دانلودها ، نرم افزار کتاب موبایل دنیای همراه را برای گوشی های اندروید و جاوا تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد .کتاب الکترونیک موبایل دنیای همراه اولین نسخه آن در اسفند ماه ۱۳۹۰ آماده شده است . این نرم افزار که قرار است ماهانه منشتر شود یک مجوعه کامل اطاعاتی موبایل می باشد که بر روی تمامی گوشی های تلفن همراه که قابلیت پشتیبانی از جاوا و آندروید را داشته باشند قابل اجرا می باشد. اطلاعاتی در مورد موضوعات این کتاب را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید .

 

Donye mobile كتاب موبایل دنیای همراه نسخه اسفند ماه برای جاوا و اندروید

 

دانلود + ادامه مطلب

plyer

محمد بازدید : 66 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

پلیر محبوب و قدرتمند TTPOD 3.0 Final – اندروید

این بار در سایت دانلود ها نسخه نهایی یکی از بهترین پخش کننده فایل های صوتی برای سیستم عامل اندروید برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد. نام این پلیر محبوب TTPOD می باشد . از ویژگی های این نرم افزار می توان به ؛ دسته بندی بصورت : کلیه آهنگها ، لیست پخش ، خواننده ، پوشه ، آلبوم ، سبک موسیقی ، دانلود جلد و اطلاعات آلبوم ، جستجو و نمایش متن شعر آهنگها ، نمایش اطلاعات آلبوم و خواننده، رابط کاربری زیبا، پوسته های قابل تغییر و … اشاره کرد. این برنامه را هم اکنون می توانید از سایت دانلود ها دریافت نمایید.

 

TTPOD v2.3 Final پلیر محبوب و قدرتمند TTPOD 3.0 Final   اندروید

 

دانلود + ادامه مطلب
محمد بازدید : 57 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

فریب مخاطب هنگام مکالمه توسط Call Cheater 1.0 – اندروید

Call Cheater برنامه ای برای فریب دادن افرادی که با شما صحبت میکنند،این برنامه این امکان را در اختیار شما قرار میدهد تا در زمان صحبت و با صداهائی که در داخل برنامه هست دوستان خود را فریب دهید و به آن ها بگوئید که در جای دیگری هستید مثلاً میتوانید صدای ترافیک و بوق زدن های ممتد را پخش کنید و بگوئید که در ترافیک هستید یا صدای کارگاه ، قطار و … همچنین میتوانید از آهنگ ها و صداهائی که در گوشی خود دارید برای برنامه استفاده کنید. این برنامه نیاز اندروید ۲٫۲ و بالاتر می باشد.

 

Call Cheater فریب مخاطب هنگام مکالمه توسط Call Cheater 1.0   اندروید

 

دانلود + ادامه مطلب

جک

محمد بازدید : 73 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

نسخه ویژه نوروز برنامه اس ام اس Gold S.M.S v1.2.0 برای اندروید

برای این ساعت در سایت دانلود ها نسخه جدید برنامه Gold S.M.S v1.2.0 ویژه نوروز را مخصوص گوشی های اندرویدی برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . شما با نصب این برنامه فارسی می توانید به آرشیو کاملی از انواع پیامک ها دسترسی یابید . همچنین هر چند وقت یکبار با بروزرسانی می توانید پیامک های بیشتری را دریافت نمایید . پس اگر به دنبال یک آرشیو بزرگ و به یاد ماندنی از جوک ، پ ن پ ، متون عاشقانه ، سخنان پندآموز ، دانستنی ها ، متن های مناسبتی و … به زبان شیرین فارسی میگردید .. هر چه سریعتر این برنامه را دریافت کنید . لازم به ذکر است در ابتدای کار برای دریافت پیامک ها باید با اتصال به اینترنت عمل بروز رسانی را انجام دهید . برخی از ویژگی های این برنامه را به همراه ویژگی های نسخه جدید این برنامه را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید . 

 

Gold S.M.S v1.2.0 نسخه ویژه نوروز برنامه اس ام اس Gold S.M.S v1.2.0 برای اندروید

 

دانلود + ادامه مطلب
محمد بازدید : 59 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

فروش ویژه بازی PES 2012 همراه با لیگ برتر ایران



 

نسخه کامل و اورجینال بازی Pro Evolution Soccer 2012، به همراه لیگ برتر ایران فصل 90 - 91 دارای منوی کاملا فارسی، برای اولین بار در ایران...
اینبار می توانید معروف ترین و محبوب ترین بازی فوتبال دنیا به نام PES 2012 را همراه با لیگ برتر ایران بازی کنید! حال زمان آن رسیده که با تیم های محبوب خودتان به میدان بروید! پرسپولیس، استقلال، تراکتور سازی و سایر تیم های لیگ برتر... این بازی در 2 دی وی دی نقره ای اوریجینال با قیمت استثنایی 5000 تومان برای اولین بار توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...
 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعداد: 2 DVD اوریجینال نقره ای  قیمت: 5000 تومان

محمد بازدید : 70 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

لانچر بسیار زیبا و قدرتمند Hi Launcher 1.5 – اندروید

نرم افزاری که هم اکنون برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم Hi Launcher نام دارد که مخصوص سیستم عامل اندروید ۲٫۱ به بالا می باشد . Hi Launcher در واقع یک نرم افزار لانچر با نمونه های متنوع و آیکون های زیبا می باشد. شما با کمک نرم افزار های لانچر قادر خواهید بود تا ظاهری جدید به گوشی های اندروید خود ببخشید. در واقع این نوع نرم افزار ها را به نوعی می توان به عنوان یک تم در نظر گرفت. این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دانلود ها دریافت نمایید.

 

Hi Launcher لانچر بسیار زیبا و قدرتمند Hi Launcher 1.5   اندروید

 

دانلود + ادامه مطلب
محمد بازدید : 87 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مطالب مربوط به موضوع : نرم افزار موبایل

نسخه جدید نرم افزار بازار Bazar 4.0.1 – اندروید

چندی پیش که نرم افزار بازار برای حل مشکل استفاده از اندروید مارکت برای ایرانیان توسط شرکت همراه همزبان ایرانیان ارائه شده بود این انتظار می رفت که این برنامه بهبود های بیشتری یابد. هم اکنون نسخه جدید برنامه بازار یعنی Bazar  را با امکانات جدید می توانید از سایت دانلود ها دریافت نمایید. شما با کمک این برنامه قادر خواهید بود تا برنامه های موجود در کافه بازار که در واقع گلچینی از بهترین ها و جدیدترین های اندروید مارکت می باشد به راحتی دریافت و استفاده نمایید. امکانات اضافه شده در این نسخه عبارتند از: امکان ادامه دانلود (Resume) ، امکان اتصال به حساب کاربری در کافه بازار ، امکان خرید برنامه های فارسی ، امکان آپدیت برنامه های نصب شده ، ثبت نظرات کاربران و… می باشند.

 

Bazaar 3.2.1 نسخه جدید نرم افزار بازار Bazar 4.0.1   اندروید

 

دانلود + ادامه مطلب
محمد بازدید : 75 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


فروش ویژه لیزر انگشتری بیمز

 

 

پدیده سال 2012 را به انگشتان خود ببندید و دیگران را حیرت زده نمایید! نوشته ها و اشکال مورد علاقه خود را در فضا رسم کنید، فقط کافیست دست خود را حرکت دهید تا امواجی از رنگ ها با حرکت دست شما در فضا رسم شود...
این محصول دارای 4 انگشتر می باشد که به دست شما بسته می شوند و هر کدام از آنها دارای LED با رنگ های مختلف هستند. پس از بستن انگشتر های لیزری بیمز بر دست خود فقط کافیست در تاریکی شب و یا محیط های تاریک یا نیمه تاریک دست خود را حرکت دهید تا امواجی از رنگ ها با حرکت دست شما در فضا رسم شود، همچنین می توانید نوشته ها و اشکال مورد علاقه خود را در فضا ترسیم نمایید و حیرت مشاهده کنندگان را برانگیزید.
همچنین با این محصول می توانید در مهمانی ها و مجالس هم لحظات خوشی را رقم بزنید، زیرا از انگشتر لیزری بیمز می توانید به عنوان رقص نور بر روی دیوار هم استفاده نمایید، فقط کافیست محیط شما نیمه تاریک یا تاریک باشد تا با حرکت انگشتان خود بر روی دیوار رقص نور فوق العاده زیبایی را ایجاد نمایید. این محصول برای اولین بار در ایران توسط فروشگاه اینترنتی میهن استور با یک سال گارانتی تعویض با قیمت استثنایی 11800 تومان عرضه می شود.

» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 11800 تومان
محمد بازدید : 68 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

فروش ویژه مجموعه عظیم اندروید 2012


 

مجموعه بی نظیر و استثنایی تمام نرم افزارها، بازی ها و سرگرمی های گوشی های آندروید عرضه شده در سال 2012، پکیج اورجینال و بسیار شکیل دارای هولوگرام شامل 2 DVD اوریجینال نقره ای همراه با کتابچه راهنمای فارسی فیزیکی
ویژگی ها و محتویات مجموعه آندروید :
- بیش از 600 نرم افزار تست شده به همراه توضیحات در دفترچه فیزیکی
- در حدود 150 بازی جذاب با گرافیک فوق العاده بالا و ۱۰۰ % تست شده
- مجموعه بی نظیر از Wallpaper، Widget، زنگ موبایل و ... برای آندروید
- برترین تم ها به همراه آموزش و مباحث مرتبط با آن ها
- ابزارهای روت كردت گوشی
- GPS برای سیستم عامل آندروید
- آموزش های كاربردی تشریحی به زبان فارسی
- و…
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


قیمت: 8900 تومان

 

محمد بازدید : 80 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

نرم افزار IM+ Pro v6.1.3 – آندروید

ورژن جدید نرم افزار IM+ Pro برای سیستم عامل آندروید عرضه شد. از جمله مسنجرهای موجود در این نرم افزار می توان به Yahoo، GTalk، Facebook، Skype، ICQ، MSN و … نام برد. یکی از امکانات و ویژگی های اصلی این نرم افزار می توان به قابلیت پشتیبانی از دفترچه مخاطبین اشاره کرد.

نرم افزار IM+ Pro v6.1.3 - آندروید


ادامه ی نوشته نرم افزار IM+ Pro v6.1.3 – آندروید .
محمد بازدید : 75 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

بازی هوگو رترو مانیا سیمبیان Hugo Retro Mania

بازی سیمبیان Hugo Retro Mania : هوگو ترول مشهور ترین بازی آندروید با کار در معدن بار دیگر برای تسخیر جهان نسخه جدید خود را ارائه داده است.شما به عنوان هوگو باید با بازی در معدن ها به دنبال الماس , طلا,یاقوت های سرخ و درخشنده بگردد اما در این معادن و دریاچه ها و دیگر نقاط بازی با خطراتی همچون عنکبوت های غول آسا و تمساح های گرسنه و مرداب ها رو به رو می شود همچنین خطر عبور از صخره ها و تالاب ها و سواحل  را نیز در نظر بگیرید.بازی Hugo Retro Mania آندروید در نگار موبایل برای گوشی های سیمبیان ۳ و سیمبیان بل و سیمبیان آنا قابل دانلود می باشد.

 بازی هوگو رترو مانیا سیمبیان Hugo Retro Mania


ادامه ی نوشته بازی هوگو رترو مانیا سیمبیان Hugo Retro Mania
محمد بازدید : 91 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

بازی جذاب Escape 2012 v1.0.0

سال ۲۰۱۲ رسیده است. همانطور که شنیده اید افسانه ای وجود دارد که در این سال دنیا به پایان می رسد. در بازی مهیج Escape 2012 شما در چنین شرایطی قرار می گیرید که باید از دست آتش سوزی ها، خرابی ها و… فرار کنید تا بتوانید خود را نجات دهید. Escape 2012 دارای گرافیک قابل توجهی است و افکت های تصویری آن بسیار جذاب است.

بازی جذاب Escape 2012 v1.0.0


ادامه ی نوشته بازی جذاب Escape 2012 v1.0.0
محمد بازدید : 80 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

پرندگان خشمگین به فضا می روند Angry Birds Space -آندروید

دانلود بازی پرندگان خشمگین به فضا می روند Angry Birds Space برای آندروید در این سری از بازی پرندگان خشمگین برای آزاد کردن تخم های خود از دست خوک های بازیگوش به فضا رفته اند اما انها نمی دانند چه ماجراهایی در انتظار انهاست تمام این ماجراها در یک کیهان جالب اتفاق می افتد با این بازی از گوشی آندروید خود لذت ببرید.

پرندگان خشمگین به فضا می روند Angry Birds Space -آندروید


ادامه ی نوشته پرندگان خشمگین به فضا می روند Angry Birds Space -آندروید .

تعداد صفحات : 27

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به کدام خواننده رای می دهید
    فول البوم های ایرانی
    جدیدترین مراسم ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 394
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 169
  • بازدید ماه : 120
  • بازدید سال : 2,883
  • بازدید کلی : 47,395
  • اخرین فیلم ها

     

      

     

     

     

     

     

    البوم های ایرانی