loading...
اسپید موزیک

55

محمد بازدید : 62 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دانلود تقویم سال 91 برای موبایل - جاوا

  • 33060 بازدید
  • تاریخ: جمعه، 28 بهمنماه 1390
  • 5 نظر

امسال نیز همانند سال های گذشته ، تک موب اولین مرجعی است که تقویم سال را برای شما آماده میکند و بصورت رایگان برای دانلود قرار میدهد ؛ محتوای این مطلب شامل تقویم سال 1391 برای گوشی های موبایل هست که با فرمت جاوا تهیه شده و با اکثر گوشی های موجود در بازار هماهنگی دارد.
هم اکنون میتوانید این تقویم را برای گوشی خود دریافت کنید.

تقویم 91 موبایل

حجم کل : -
نوع فایل : تقویم 91 برای موبایل
پسوند : .Jar
تعداد : -

ادامه مطلب دانلود تقویم سال 91 برای موبایل - جاوا

a

محمد بازدید : 56 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دانلود تقویم سال 1391 برای اندروید

  • 13490 بازدید
  • تاریخ: جمعه، 28 بهمنماه 1390

با گسترش روز افزون گوشی های با سیستم عامل اندروید ، تک موب هم سعی نموده تا انواع بازی ها و نرم افزار ها را که مخصوص این سیستم عامل هستند را برای شما تهیه کند ؛ در این مطلب نیز ، تقویم سال 1391 شمسی را برای گوشی های اندروید آماده کردیم که امیدواریم از این تقویم موبایل نهایت استفاده را ببرید.
هم اکنون میتوانید این تقویم را برای گوشی خود دریافت کنید.

تقویم 91 موبایل اندروید

حجم کل : 400 کیلوبایت
نوع فایل : تقویم 91 برای موبایل اندروید
پسوند : .APK
تعداد : 1

ادامه مطلب دانلود تقویم سال 1391 برای اندروید

z

محمد بازدید : 93 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

ضبط مکالمات توسط CallRecorder v1.1.1 – آندروید

CallRecorder با این برنامه می توانید مکالمات خود را گوشی های آندروید ضبط نمایید و در فرمت های مختلفی ذخیره کنید . پس از پایان ضبط ، تمام مکالمات ضبط شده قابل مشاهده و مدیریت هستند . این باستفاده از این نرم افزار کم حجم نیازمند نسخه ۲٫۲ سیستم عامل اندروید هستنید .

 

CallRecorder ضبط مكالمات توسط CallRecorder v1.1.1   آندروید

 

دانلود + ادامه مطلب

v

محمد بازدید : 279 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

فروش ویژه گیرنده تلویزیون دیجیتال DVB-T



 

کوچکترین دستگاه تلویزیون دیجیتال در دنیا، دارای آنتن کوچک قابل حمل، دارای 2 سال گارانتی تعویض، 27 کانال رادیویی و تلویزیونی را با کیفیت DVD با خود حمل کنید و با یک کـلیک برنامه مورد عـلاقه خود را ضـبط نمایید ...
تلویزیون دیجیتال نسل جدید تلویزیون‌ها می باشد که برتری های زیادی نسبت به پخش آنالوگ شبکه های تلویزیونی دارد. در سیستم دیجیتال علاوه بر اینکه کیفیت صدا و تصویر از سیستم آنالوگ بهتر می شود، صدا و سیما نیز قادر خواهد بود تعداد شبکه های بیشتری را در اختیار بینندگان قرار دهد.
لیست کانال های تلویزیونی گیرنده دیجیتال: کانال 1 - 2 - 3 - 4 - شبکه تهران - شبکه خبر - شبکه آموزش -شبکه قرآن – پرس تی وی – شبکه العالم -شبکه الکوثر - شبکه جام جم - شبکه مستند -شبکه آی فیلم - شبکه شما - شبکه نمایش
لیست کانال های رادیویی گیرنده دیجیتال: رادیو ایران – پیام – جوان – معارف – فرهنگ – قرآن – سلامت – ورزش – تهران – تجارت
برخی از مشخصات و امکانات گیرنده تلویزیون دیجیتال:
- دریافت 16 کانال تلویزیون داخلی و 11 شبکه رادیویی
- مشاهده شبکه های تلویریونی با کیفیت DVD به صورت دیجیتال
- امکان ضبط و آرشیو برنامه ها با فرمت mpeg
- تامین برق مورد نیاز از پورت usb، بدون نیاز به آداپتور خارجی
- امکان تهیه عکس از برنامه های در حال نمایش
- بزرگنمایی تصویر در هر نقطه و به میزان دلخواه
- دارای ریموت کنترل
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...
 

نکته خرید: قبل از خرید محصول، از دارا بودن سیگنال دیجیتال در شهر خود اطمینان حاصل فرمایید. با کلیک بر روی اینجا می توانید لیست شهرهایی که دارای سیگنال دیجیتال هستند را مشاهده نمایید.
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 31000 تومان

q

محمد بازدید : 71 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مدیریت حرفه ای فایل ها با X-plore File Manager 2.45 – اندروید

X-plore یک مرورگر فایل قدرمند با امکانات دسترسی به روت و نمایش درختی فایل ها می باشد که با استفاده از آن می توانید کنترل کاملی روی گوشی یا تبلت اندروید خود داشته باشید. این نرم افزار می تواند در آن واحد ۲ پوشه را نمایش دهد و عملکردهای معمول مانند کپی فایل ها را بدین طریق انجام دهد. طریق نمایش سلسله مراتب پوشه ها به صورت لیست درختی می باشد که امکان جستجوی سریع فایل ها را برای شما فراهم می کند.

 

X plore مدیریت حرفه ای فایل ها با X plore File Manager 2.45   اندروید

 

دانلود + ادامه مطلب

k

محمد بازدید : 57 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دستیار دستگاه اندرویدی شما Android Assistant 3.7

Android Assistant یک نرم افزار رایگان و بسیار کاربردی برای سیستم عامل اندروید می باشد که دارای امکانات بسیار گسترده و ضروری برای کاربران می باشد. این نرم افزار دارای امکاناتی مانند: مدیریت پروسه ها، نمایش اطلاعات دستگاه، پاک سازی کش، مدیریت باطری، مدیریت شروع، مدیریت فایل، مدیریت صداها و… می باشد. این نرم افزار بی نظیر را می توانید از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Android Assistant دستیار دستگاه اندرویدی شما Android Assistant 3.7

 

دانلود + ادامه مطلب

n

محمد بازدید : 489 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

فروش ویژه بازی PES 2012 همراه با لیگ برتر ایران



 

نسخه کامل و اورجینال بازی Pro Evolution Soccer 2012، به همراه لیگ برتر ایران فصل 90 - 91 دارای منوی کاملا فارسی، برای اولین بار در ایران...
اینبار می توانید معروف ترین و محبوب ترین بازی فوتبال دنیا به نام PES 2012 را همراه با لیگ برتر ایران بازی کنید! حال زمان آن رسیده که با تیم های محبوب خودتان به میدان بروید! پرسپولیس، استقلال، تراکتور سازی و سایر تیم های لیگ برتر... این بازی در 2 دی وی دی نقره ای اوریجینال با قیمت استثنایی 5000 تومان برای اولین بار توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...
 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعداد: 2 DVD اوریجینال نقره ای  قیمت: 5000 تومان

m

محمد بازدید : 66 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مدیریت قدرتمند فایل ها با Astro File Manager Pro v3.1.288 – آندروید

Astro File Manager Pro نرم افزاری محبوب و قدرتمند در زمینه ی مدیریت فایل ها در گوشی های آندرویدی می باشد که دانلود آن از مرز ۲۰ میلیون بار نیز گذشته است . با این نرم افزار می توانید تمام ابزارهای لازم همچون کپی ، حذف ، تغییر نام ، اشتراک گذاری ، مشاهده و … را در اختیار داشته باشید . با این کار می توانید تمام تصاویر ، موسیقی، ویدئوها و سایرفایل های خود را سازماندهی کنید . پشتیبانی از ۹ زبان ، تهیه نسخه پشتیبان از APP های نصب شده ، جستجوی فایل ها ، Bluetooth و … از سایر قابلیت های این برنامه ی مفید می باشند که برای استفاده از آن نیازمند نسخه ۲٫۱ و بالاتر سیستم عامل آندروید می باشید

 

Astro File Manager مدیریت قدرتمند فایل ها با Astro File Manager Pro v3.1.288   آندروید

 

دانلود + ادامه مطلب

l

محمد بازدید : 126 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دوربین حرفه ای با Pudding Camera 2.0.0 – اندروید

Pudding Camera یک نرم افزار حرفه ای مخصوص سیستم عامل اندروید ۲٫۲ و بالاتر و برای عکس برداری و فیلم برداری می باشد که دارای تنظیمات بسیار پیشرفته برای گرفتن فیلم و عکس های حرفه ای و زیبا است. این نرم افزار دارای افکت هایی مانند قاب های زیبا ، تنظیمات روشنایی ، زوم بسیار زیاد و .. می باشد. توسط این نرم افزار همچنین می توانید تصاویر پانومارا ایجاد نمایید.

 

Pudding Camera دوربین حرفه ای با Pudding Camera 2.0.0   اندروید

 

دانلود + ادامه مطلب

k

محمد بازدید : 63 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

پاک سازی فایل های اضافی توسط FMR Memory Cleaner 1.13.2.2 – اندروید

FMR Memory Cleaner نرم افزاری بسیار کم حجم و کاملا رایگان برای سیستم عامل محبوب اندروید می باشد که توسط آن می توانید فایل های اضافی و بیهوده که حافظه را اشغال نموده اند را پاک سازی نمایید و باعث افزایش فضا و بالا رفتن کارایی دستگاه اندرویدی تان شوید. این نرم افزار نیازمند سیستم عامل اندروید نگارش ۱٫۶ و بالاتر می باشد.

 

FMR Memory Cleaner پاک سازی فایل های اضافی توسط FMR Memory Cleaner 1.13.2.2   اندروید

 

دانلود + ادامه مطلب

j

محمد بازدید : 91 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

آگاهی از نتایج لیگ های مختلف فوتبال جهان و ایران با FotMob v7.1.2

این بار در سایت دانلودها نرم افزاری را برای اندروید تهیه نموده ایم که مطمئنا مورد توجه شما کاربران عزیز قرار گرفته است . آیا عاشق فوتبال هستید ؟ لیگ های مختلف اروپایی را دنبال می کنید ؟ آیا بعضی از بازی های لیگ خلیج فارس را به علت مشغله کاری از دست می دهید ؟ پس باید از این برنامه بروی گوشی اندرویدی خود استفاده نمایید . نرم افزار FotMob v7.1.2 با پشتیبانی از لیگ های معتبر جهان از جمله ایران از بهترین ها در این زمینه است . نتایج بازی ها را به صورت آنلاین و زنده نمایش داده . و اطلاعات جامع و کاملی از بازی به شما می دهد . ازجمه گلزنان بازی ، اخطاری ها و اخراجی های بازی . همچنین این بازی قادر به نمایش بازی های تیم ها در هفته های بعدی لیگ ، جدول امتیازات لیگ های مختلف و … می باشد .از دیگر امکانات این برنامه می توان کسب آخرین اخبار از لیگ های مختلف را نام . برد . به جرأت می توان گفت که هر لیگی که تصورش را می کنید توسط این برنامه پشتیبانی می شود و از همه مهم تر مصرف شارژ اینترنت هم توسط این برنامه بسیار کم می باشد . مطمئن باشید با این برنامه دیگر هیچ بازی را از دست نمی دهید .

 

FotMob v7.1.2 آگاهی از نتایج لیگ های مختلف فوتبال جهان و ایران با FotMob v7.1.2

 

دانلود + ادامه مطلب

i

محمد بازدید : 71 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

افکت های جذاب روی عکس ها توسط Lomo Camera 1.0.1 – اندروید

Lomo Camera نرم افزاری بسیار مفید برای سیستم عامل محبوب اندروید می باشد که توسط آن می توانید عکس هایی بسیار جذاب و خاص وبا افکت های دیدنی داشته باشید. این نرم افزار دارای افکت های گوناگونی می باشد. برای اجرای برنامه Lomo Camera نیاز مند سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر می باشید. امیدواریم نرم افزار Lomo Camera مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

Lomo Camera افکت های جذاب روی عکس ها توسط Lomo Camera 1.0.1   اندروید

 

دانلود + ادامه مطلب

h

محمد بازدید : 74 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

بازی رایگان، آنلاین و استراتژیک



 

آیا تا بحال به گذشته سفر کرده اید؟ گذشته ای دور با اتفاقات فراوان و حاکمان خونخوار که دشمنانشان را به سختی مجازات می کردند و سرزمین هایشان را به نابودی می کشاندند.
ما شما را با بازی بزرگ جنگ خان ها به آن زمان ها خواهیم برد.
11 قوم و نژاد قدرتمند تاریخی در بازی حضور دارند تا شما یکی از آنها را انتخاب کنید. از روم شرقی گرفته تا قوم مغول و نژاد قدرتمند و منحصر به فرد پارس.
همه و همه در این بازی با یگان های خاص و منحصر به فرد که قادرند به روش های خود دشمن را از پای در بیاورند و قلمرو آنان را فتح کرده و فروانروایی آنان را به ویرانه تبدیل کند.
همچنین با نگارش 4.0 این بازی شما می توانید شوالیه ها و نجیب زادگان قدرتمند ساخته و قدرت خود را افزون کنید و با گرافیک مثال زدنی لحظات خوشی را سپری کرده و لذت ببرید.
حالا زمان آن است امپراطوری خود را آغاز و نام خود را در تاریخ ثبت کنید

g

محمد بازدید : 67 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

حذف فایل های بیهوده با MobileCleaner v1.80 – نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵

MobileCleaner یک برنامه ی کم حجم و رایگان برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ می باشد که قادر است تا فایل های بیهوده و زاید را از گوشی شما حذف کند . این فایل ها بیشتر در پوشه های پنهان گوشی قرار دارند و به جزء اشغال فضا ، استفاده ی دیگری ندارند .

 

MobileCleaner حذف فایل های بیهوده با MobileCleaner v1.80   نوكیا سری 60 ورژن 3 و 5

 

دانلود + ادامه مطلب

تعداد صفحات : 27

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به کدام خواننده رای می دهید
    فول البوم های ایرانی
    جدیدترین مراسم ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 394
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 289
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 360
  • بازدید ماه : 614
  • بازدید سال : 3,377
  • بازدید کلی : 47,889
  • اخرین فیلم ها

     

      

     

     

     

     

     

    البوم های ایرانی